ALLT FÖR MIN SYSTER!

den är på för fulla bullar på min tv,den verkar inte så bra men man måste nog ge den lite tid för att förstå den och lite sådär va(: jag smsar även med min älskade & bästa tvillingsyster,bättre vän får man leta efter! vi pratar om igårdagen och om idag,för idag/tisdag ska minnsann jag till stan igen och då ska jag leka satan med tvilling och ida baby igen! fast denna gången stannar jag över natten så vi kan leka imorgon med :$
jag ska inte upp någon speciell tid imorgon och därför lär jag inte somna speciellt tidigt inatt heller,eller vad tror ni?(: men det är inget socialt folkisch på min msn,så ni kan ju gärna adda om ni känner för det?

pga rubriken så får ni en bild på mig och min syster -
dock en gammal, mycket gammal!


köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0