A FUN DAY

läs rubriken & ni fattar dagen i stort sett! (:
skolan bestod av massor av skratt med dani och väldigt mycket tankar och missförstående i mitt huvud.jag gick runder i en fin mössa för jag ville inte visa mitt hår, hihi! :$
efter skolan blev det bussen mot helsingborg & lilla jag sov ju nästan hela rundan,jag somnade i kvidinge och vaknade vid lasarettet i helsingborg..snacka om tajmat! (a)
i helsingborg träffade jag sarah och ida,för min tvilling är sjuk så henne fick man inte träffa "/. som vanligt blev det donken & där träffade man sitt ex, jacob! mycket trevligt (:
under hela dagen har vi inte gjort något vettigt, vi åkte snabbt hem till sarah för hon behövde ladda sin telefon. på vägen in där så sprang allihopa in i samma kille så han började asgarva & det gjorde vi också.

ps. när jag skulle åka ner för trappan på knutan så fick jag skitont i fötterna så jag ramlade ihop och skrek KUK! hahaha.

sen tog jag och sarah bussen till stan för jag skulle ta tåget hem 19.36 (a) och mamma hämtade mig på stationen,tack!:D
när jag kom hem så blev det kebab i bröd och nu sitter jag på mitt rum och tittar på film, baby mama!
snart ska jag nanna i think, jag är törstig! "// <33

köss babyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0