vi är duktiga på att sammanfatta (a´

idag började dagen med skolan som vanligt dåva, jag gick upp klockan sju men jag missade bussen i vilket fall som helst eftersom jag var helt förvirrad. jag hann att äta en halv tekaka iallfall och det var ju duktigt av mig. i klippan satt hannah, louise & danithebest och väntade på mig :* vi snackade en jävla massa på vägen till skolan och sen skiljdes vi åt.
på lektionerna idag gjorde vi absolut ingenting, vi kunde lika bra varit lediga seriöst!? vi skrev en utvärdering och sen satte jag mig vid datorn och chillade med livet med johan eftersom dani skrev kunskapskontroll. medans alla andra gick och käkade gick jag & satte mig inne hos dani och andré när dom skrev det provet (: när dani var klar blev det att käka med henne och vi snackade om en himla massa vid matbordet också, vi har mycket att berätta minsann(: hehe, sen efter maten blev det chill vid fotbollsplanen i solen, fett skönt man!
kvart i ett gick vi till dörrarna vid h byggnaden, där skulle vi träffa tvåorna för vi skulle spela fotbollsbrännboll. mitt lag förlorade men i vilket fall som helst så var vi bäst och det viktigaste är att man hade kul & det hade vi, iallfall jag(a´
när leken var slut fick vi sluta och jag & dani gick till stationen, jag bytade om där och sen sa jag hejdå och tog tåget hem. jag gick till mormor och morfars nya lägenhet för mamma var där (a. där bestämde jag mig för att åka till bjuv för att träffa marco, dansk och några andra. när jag väl var i bjuv så svarade ingen bjuvpojke på mina sms så jag satt där på marken och snackade med saris i telefon. dansk ringde mig sen och gick jag med honom & några till hem till honom. vi kollade på en riktigt bra film och sen mitt i kom marco. vi gick ut mot bjuv och kastade runder på en boll men eftersom dom redan hade vars två så fick jag ha den för mig själv ;b hahahah! vi gick runder och kollade på tv hemma hos dansk ett tag också & sen blev det att gå till stationen.
en kick, en kram och sen hejdå "/ <3
när jag kom hem från bjuv gick jag tillbaka till mormor och morfar där typ hela släkten var för fan, jag tog med sapmi och gick & handlade käk till mig för jag var hungrig som fan -.-' det blev att käka & sen hem och byta kläder för att följa med mamma och morbror till fashalt, det ligger typ vid örkeljunga tror jag? hemma hos honom blev det att dricka cola, äta choklad och snacka en massa om allt och ingenting.
jag och mamma körde hem och när vi kom till åstorp körde vi runder här lite & tittade, men det var inget folk ute typ? max 10 pers. jag förstår dom, det händer inget roligt i åstorp (a)
nu är jag iallfall hemma och jag kollar på film - what happends in vegas! (a)
nu ska jag snart stänga datorn för jag börjar bli nannig, jag ska upp rätt tidigt imorgon för att jag ska steka satan i solen & bli en riktig niggah! men iallfall sovgott & pusspuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0