väla med dani & lillebror(:

igår gick jag upp klockan tio eftersom jag försov mig, dum som jag är -.-' jag hann i vilket fall som helst med bussen. jag träffade dani och david på stationen i åstorp för vi skulle ta bussen tillsammans(: på bussen blev det lite skratt för han var fan aldrig tyst ;P hahaha! 
på väla blev det att käka och sen att fixa andis födelsedagspresent, hoppas nu han gillar den :$ hihi. vi gick lite hit och dit, även i en massa sportaffärer -.-' och på stadium kom vi fan aldrig ut så vi fick bära ut david :o shit mannen! haha, sen tog vi bussen till stan för att käka glass. i stan träffade jag på sara, julia och nathalie, mycket trevligt(: sen tog vi tåget, jag hoppade av i åstorp och gick hemåt.
väl hemma blev det lite tjafs med mamma men gick upp och startade en film istället för pallade inte. it´s complicated hette filmen jag såg två gånger. den andra gången sov jag lite (; hehe! är man trött så är man.
vid halv elva vaknade jag igen och då hade jag några sms -.-' jag gick ner och det blev tv med mamma och sen nu datorn och snart ska jag sova för jag ska upp klockan åtta för att ta tåget till helsingborg, tror jag.

ha en trevlig natt och dag, vi hörs ikväll.
sovgott sötnosar(aa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0