tess is back in buisness :b

jajamensan, sånt é de! jag är tillbaka från en liten liten paus. jag har haft mycket att göra och väldigt mycket att tänka på. jag ska försöka ta tag i uppdateringen som vanligt numera men jag kan inte lova någonting ;$
även om det har varit paus här på bloggen så har det definitivt inte varit det i mitt liv, utan det har hänt massor!(:
i onsdags passade jag, syster och mamma min morbrors hund, sapmi. vi var ute i trädgården hela dagen så jag hjälpte till lite då och då. men den mesta av tiden satt jag i solen & chillade, riktigt skönt väder faktiskt(: på kvällen kom anditill mig. vi var på mitt rum, kollade på film & snackade. vi kollade på "it´s complicated" & den är superbra. när han hade kört hem gjorde jag ve mig för ida och sarah skulle komma till mig, för jag & sarah firade ett års vänskap♥. vi firade genom att träffas i byn & sen träffade vi på micke ett litet tag, när vi hade snackat med honom gick vi till roma för att kränga en stor kebabpizza som lilla tessan bjöd på, mums verkligen! micke, cassie, linus, fidde och johan kom också dit men det var bara jag, ida, sarah och micke som käkade(a) när vi hade käkat gick vi runder hit och dit. till sist kom vi till lidls parkering där sarah bytade bh, haha! så härlig den flickan är, jagälskardig. 
verkligen en superbra dag töser! ♥ jagälskarer!
i torsdags vaknade jag någon gång, typ nio - tio tiden. då gjorde jag ve mig och gick till oj för att träffa mina älsklingar, dani & elinadåva. vi käkade korvar till frulle på oj, haha! sen gick vi till ishallen för att träffa benny, för dani skulle träffa honom för första gången. sen kom andiett tag, vi gick till oj för elina skulle köpa cigg.. sen skulle elina och andi hem, men andi skulle komma senare. jag, benny och dani gick runder i hela fucking åstorp och hittade inte en enda rolig filur. vi strejkade och gick därför hem till benny, där chillade vi med film och sånt.  efter någon timme kom martin dit & sen efter en stund till kom andiockså. jag, dani och andigick hem till mig, vi kollade på film & tjafsade lite smått och gott om allt möjligt :b  efter typ fyra timmar kom benny och martin tillbaka & benny var så stolt över sin lilla älsklingscross. dom körde iallfall iväg och skulle fixa ett jävla tält men det blev inte så. jag och dani satte upp vårt tält i min trädgård och sov där med benny och andi♥. vi sov inte mycket, jag somnade typ fem - sex tiden & vi vaknade väl runt tio - elva tiden för då skulle pojkarna dra. 
igår vaknade vi då i tältet någon gång, när pojkarna hade åkt gick vi in till mig och gjorde ve oss. vi tog tåget till stan två minuter över två. vi träffade sarah, blev tårar och kramar "/. vi gick ett ärende och fixade det & sen tillbaka till knutan för att käka frulle och lunch & även middag för min del :$. sen tog vi tåget hemåt halvfyra & sen gick jag hemåt mig. när jag kom hem chillade jag framför tvn ett tag och sen kom anditill mig. jag höll sorgligt nog på att städa just då så han fick spela cs tills jag var klar. & sen glodde vi på två filmer, jersey girl & tjenare kungen(: runt tio i elva körde han hemåt & då blev jag helt ensam/:♥. & det suger verkligen. för någon timme sen kom mamma och pappa hem igen, så nu ligger dom och sover & jag är vaken.
idag ska jag upp i normal tid och packa & fixa lite. om jag har en jäävla tur så hinner jag träffa andiinnan jag åker till perstorp för att umgås med dani. 

nu lägger jag ner bloggningen förtillfället. alla bilder från dagarna kommer in så småningom, stressa inte mig :b
sovgott och drömsött.
pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0