tej, mitt namn är dess (:

hahaha, förjävla skön dag tillsammans med dani & den är inte slut ännu.

dagen började med att jag skickade ett sms till dani om att vi struntade i att dra till stranden för vädret har varit uruselt idag -.-'. jag vaknade vi tolv tiden & då ringde jag dani och frågade om vi skulle dra till helsingborg för skojs skull och käka & lite så. 
hon dissade naturligtvis inte så jag gjorde ve mig och träffade filuren typ vid roma och sen tog vi tåget tillsammans, mysigt värre. väl framme i helsingborg gick vi till donken för att käka. hon köpte en stor cola och en glass medans jag köpte mcnuggets meny (a. vi åkte med linus hem till åstorp och sen gick vi till rågen för att chilla med livet. 
på rågen kom vi på vårt nya språk som bara vi två fattar, för vi är så tra ;$
senare träffade vi på benny och martin, gick till stationen med dom för de skulle åka till perstorp men sen åkte vi till rågen med cassie och linus. dit kom fidde, micke och pierre(: mycket najs. jag var fett trött just då så jag skrattade åt allting och ingenting, fett najjs (a)
sen var det käk hemma hos mig så jag och dani gick dit för att käka. när vi hade kommit dit så kom idapida också, mycket trevligt. vi käkade lite snabbt och sen kom benny & det blev en massa skratt och sådant trevligt. 
vi gick tillbaka till rågen och sen åkte vi till fidde allesammans :b där blev det kortspel och tjattrande om allt och ingenting ;b man fick ju reda på några hemlisar eller inte :s hahaha.
sen följde dani mig hem och hon gick vidare till stationen MED MIN TRÖJA... DUCKING THIT :O hahahahaha!

fett skön dag, jagälskarminavänner&mittlivjustförtillfället(: fettnajjs.


verkligen tummen upp för en stege på lidl för endast 999kr. dani behövde den mycket (a)

coole micke tror att han är cool i fiddes morotsmössa ;p vi låter väl honom tro det eller? :)

"håll käften, jag kastar den din dricka på dig" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0