sveriges nationaldag (a

idag vaknade jag och ida lite sent hahah! vi hade fyrtio minuter på oss att göra ve oss och gå till mötesplatsen vid vårdcentralen. vi gick till perslund och lyssnade på en massa tal, fett tråkigt ;b
när det var slut gick jag, ida och mene hem till mig och snackade litegrann. vi stack ut för att träffa andi och franke på rågen, myspys!
hela dagen har vi umgåtts med dom små pojkarna och annat folk..
sen skulle andi hem och direkt efter franke så jag och ida gick hem. hon behövde snacka "/ lider med dig snuttan. jag följde henne till stationen och påvägen hem träffade man på ... och det var trevligt (y) hahaha!

jag har precis städat mitt rum, duktig jag är.. förtjänar något gott nu (a)

bilder från idag (a


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0