superkuken saris :$

idag blev det chill klädsel och endast lite foundation eftersom vi slutade efter kunskapskontrollen var klar. första lektionen lekte vi och fikade. jag fick vg i arbetssätt och lärande, blev sjukt nöjd över mig faktiskt! efter rasten var det dags för kunskapskontrollen, den var inte alls svår eftersom man fick ha böckerna och så. jag skrev, skrev och skrev ännu mer men till slut blev jag klar och klockan tolv tog jag bussen mot stan.
i stan träffade jag sarah, vi kissade och sen gick vi naturligtvis till donken där det blev en glass. när vi hade hängt på donken ett tag så gick vi ut och kollade ut när telenorgubbarna blev dissade men min mobil höll på att dö -.- så vi fick gå och ladda dom! (: vi träffade på en urgullig tjej som sa att vi var fina och sånt, skitsöt var hon! :$
efter någon timme tog vi bussen hem till ida, fast vi glömde trycka på stopp knappen ;o hemma hos ida blev det att äta mackor och skratta ihjäl sig för jag smsade med emil :p hahaha, härlig fantasi den killen har!
när vi hade varit där en timme eller någonting blev det att åka till stan med idas mamma och sen ta tåget till åstorp för att gå på scoutavslutningen, vi spelade brännboll och gjorde några lekar. underbaart, ha en skön sommar! (:
efter scouterna blev det att laga käk till min syster och mig, det blev nte gott någonstans :s jag följde ida till stationen och sen åkte jag hem igen..
nu ligger jag och dör av tristess i sängen ;s men som tur är så är det fredag imorgon och jag hoppas att det jag har längtat till äntligen händer ;$

btw
sarah fick ett nytt smeknamn idag.. hon kallas från & med idag för SUPERKUKEN SARIS!
hahahahahahah, jag får ett gott skratt varje gång jag tänker på det :$

nu ska jag sova men jag bjuder på en nytagen bild på mig men även på min superkuk :$


godnatt sötnosar'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0