sommar & sol varje dag, det är så det ska va

tjabba tjena hallojsan på er. nu börjar jag ta tag i uppdateringen lite bättre tycker man ju. jag har inte haft så mycket på dagsschemat idag(a) så det har varit en riktig chilldag. 
jag vaknade klockan tio av min kära telefonjävel(: jag gick upp och gjorde ve mig, sen började jag gå mot andreas. han skulle egentligen möta mig men det blev inte så, för benny behövde honom bättre(; hahah. jag fick vänta ett tag på honom och sen blev det att åka till roma, pommes<3 
sen körde vi hem till andreas igen, det blev en massa mys & vi kollade även på my super sweet16?! :* någon tmme senare blev det att jag gick hemåt, palla inte mer för han skulle träffa några kompisar x)
jag kom väl hem vid fyra eller någonting, så sen jag kom hem fram till klockan kvart i sex har jag solat(: skitskönt har det varit, somnade till lite faktiskt :$ men har inte bränt mig.
jag kom iallfall precis från duschen, så jag måste fixa mitt hår. mamma ska släppa av mig på oj så köper jag fika tills ikväll, rabarberpaj och vaniljsås, mums! till middag blir det räkor, fast det blir sen mat idag & jag som är hungrig -.-'

jag ska iallfall ta tag i att göra ve mitt hår, så vi hörs ikväll.
kiss'es <3


tillsammans med dig mår jag bra´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0