snart dags för sängen!

jajamensan, dags för att stänga datorn & säga godnatt till allt folk som är vaket. anledningen till att jag lägger mig i tid är för att jag inte har sovit speciellt mycket och även för att jag ska upp tidigt idag, redan klockan nio ringer min klocka & då måste jag verkligen upp för jag ska faktiskt ner i duschen, så jag vaknar till riktigt ordentligt. 
jag ska upp så tidigt för jag ska till väla med dani & hennes lillebror david, trevlans! jag ska köpa någonting till andi eftersom han fyller år imorgon (a) jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska ge honom så ge gärna förslag?!
efter väla imorgon ska jag träffa andi, så det blir nog ingen bloggning förrän jag har kommit hem från honom & jag vet inte om det blir sent eller om det blir tidigt, det är sånt man får se(:
men i vilket fall som helst så får ni ha en bra natt & sov så gott så hörs vi imorgon!
jajamensan! denna bussen ska vi ta imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0