scoutavslutning! |:

idag var skolan chill, på idrotten var det volleyboll & vi sammarbetade faktiskt bra i vårt lag :) jag blev lite stolt över att jag tog bollen så pass många gånger som jag gjorde även om det inte var så många.. vi slutade lite tidigare så jag & dani gick till stationen i idrottskläderna och så men vi missade tåget i vilket fall som helst fast de båda två var försenade -.-' vi satte oss i vänthallen med en burk fanta & snackade om allt möjligt, typ om burkar och maskar? hahah. dani var lite besviken på mig för jag hade bara druckit ett glas apelsinjuice och det är inte speciellt bra! hon skänkte typ halva fantan till mig, tack så mycket - du får igen det någon gång :$
jag tog tåget femtiofem och gick hem stationen i det sköna sommarvädret som har hittat sig till skåne igen(: när jag kom hem hittade jag mamma och syster i trädgården, de planterade blommor och sånt. jag hjälpte till med några grejer men jag var vrålhungrig så jag gick in och fixade käk efter ett tag. drygt en timme senare kom min kära vän ida, alltid lika trevligt när hon tittar in! hon satte sig direkt och började fixa & trixa med min systers hår, hon kom tidigare för att testa olika frisyrer på min syster - hon blev verkligen söt i lockigt men inte enligt henne själv :s vi satt och snackade om ingenting, kollade tv och smsade men sen kom martin & vi började fixa oss inför scouterna. ett tu & tre så ringde stoffe till mig, vi diskuterade något men kommer inte ihåg vad :p iallfall så hade jag ju inte tid så vi skulle höras ikväll men han har väl somnat eller något (a)
vi åkte till scouterna och det blev en massa vatten överallt. vi körde ankhockey & det var verkligen superkul, jag vann över martin (: bara för att jag är så jääävla bra! hahaha, vi körde en massa lekar också som innehöll vatten såklart sen bjöd ledarna oss på glass, MUMS! - tack <3
efter scouterna gick jag & ida mot stationen fast martin hämtade upp mig (: det blev hem och sen iväg igen & handla käk. nu sitter jag här och gör ingenting!(: ska snart sova, har världens huvudvärk. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0