runt tio i sex (:

intressant information, verkligen(:

idag gick jag upp runt elva - halv tolv. jag gick ner i duschen & sen la jag mig i sängen och tittade på saltkråkan - snickargården i fara! den slutar som i en saga, precis som tjorven sa(: 
jag gjorde ve mig, gick till stationen, träffade andi & benny och sen hoppade jag på tåget mot helsingborg, där dani redan satt. på knutan fixade jag sommarkortet till mig och min syster, sen skulle dani platta håret -.-' 
en kvart senare blev det att träffa ida och sen gick vi runder i stan. efter någon timme blev det käk på donken, mycket trevligt & sen bjöd jag ida på glass bara för att hon är en av mina bästa vänner.
jag och dani tog tåget till åstorp, på tåget såg vi en riktig sexbomb, fast hans skor var mycket sexigare(a) på stationen var andi & benny, vi träffade även på elina och hennes syster?<3 
vi skulle följa henne till netto, på vägen blev det mycket skratt och mycket skrik. jag putade in dani i en häck och den klantfjanten ramlade igenom ;p haha moget av henne?! elina gick till nellie, benny & andi körde till benny och jag & dani gick till mig och chillade med livet. vi satt på altanen och drack saft & spelade kort. såklart så vann jag :D
efter någon halvtimme gick vi till stationen för att träffa ida, hon trodde hon satt på fel tåg. haha! (:
jag orkar inte dra allting i detalj(: men kvällen bestod av pommes & vitlökssås på roma med allt folk och även en massa chillande på rågenskolan som vanligt dåva.
dani följde mig till rondellen och sen gick jag hemåt vid tio i tio (a) 
sen dess har jag bara chillat i soffan men nu ligger jag i sängen. 
ska glo film nu, hörs!



ett ord: mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0