riktig mysdag! :$

jag vaknade runt tio - elva idag, skönt att sova lite extra (a. jag gjorde ve mig och sånt, men sen väntade jag på mamma och syster så körde dom mig till andi, vi kollade på film och fixade käket faktiskt (a) iallfall så, jag var hemma hos honom tills typ sju - åtta och sen gick vi ut för att träffa benny och dani(; det blev pizza på roma, mums. sen gick vi till rågen, ovanligt we know! på rågen satt vi och chillade med livet & sen gick/körde vi till stationen för dani skulle åka hem "/. jag sa hejdå till henne, benny och andi & sen hämtade mamma mig(:

nu sitter jag i förtöljen och kollar på sex and the city, det är superbra! snart ska jag upp på mitt rum och glo på en massa barnfilmer idag igen (a) någon gång får man vara barn ellerhur?!
aja, vi hörs kanske senare! pusspuss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0