mysigt i höganäs

glömde ju berätta om min dag i förra inlägget! (a) 

jag tar det nu istället.. 
eh, som sagt.. jag sov hemma hos dani igår, så jag vaknade kvart i elva. mysigt värre! (a) jag somnade runt fem tiden, medans dani sov redan vid fyra :o shit nuggets alltså.. 
vi gick upp, jag gjorde ve mig, käkade frulle & gick till stationen. där var några sniglar i kön så jag blev skitstressad att jag inte skulle hinna tåget men jag hann iallfall (a.
jag åkte hem, på stationen hämtade pappa mig så vi åkte hem och sen körde vi mot höganäs. när vi var där blev det en massa käk, nypotatis MUMS! sen gick jag, jessica & martin till stranden för jag och martin skulle bada - fast ingen trodde på oss?! :s
det är väl klart man ska bada när det är sommar ffs!
vi badade iallfall, eller hoppa i och sen upp igen! (a. jag bjöd dom på vars en glass, mycket gulligt av mig. sen gick vi tillbaka så blev det tårta och sen efter ett tag somnade jag på bordet. de väckte mig när vi skulle köra hemåt, snällt av dom! jag lärde mig hur man sprutade på fönsterna.
på hemvägen hände en sak som inte borde få hända egentligen, men det hände "/. hoppas hon blir bättre och att min rädsla för bilar går bort så snabbt som möjligt. 
varje gång jag blundar ser jag de i mitt huvud :'(

aja. jag lever & det är ju bra..eller?!
ska sova nu. godnatt! hörs om 8 timmar (y)

mysig bild från höganäs :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0