massa mys med min gullunge´♥

idag har jag lekt med en urgullig pojke (a. han kom till mig vid fem tiden, då kollade vi på tv ett tag men mina föräldrar var påväg hem så vi gick upp på mitt rum & kollade färdigt på filmerna. vi tittade på 30 days of night, eurotrip och lite av dum dummare (a. vid tio över åtta sa jag hejdå till honom & han körde hemåt.
saknar honom!♥

jag ringde & beställde kebabpizza på roma, mums! jag åt halva typ, lite mindre kanske och sen satte jag mig här. direkt när jag satte mig vid datorn så blev jag förbannad, palla skriva en massa skit på fb? :s
jag är patetisk, jag vet & jag älskar det!

nu ska jag fortsätta glo film och snart gå & lägga mig kanske för det är inget roligt folk inne på msn & jag ska upp i lagom tid imorgon ändå, fast jag är ledig för jag ska hjälpa mammi! (:

pusspuss, sovgott!


vill ha tillbaka mitt hår -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0