linus på linjen, ofc!

idag var skolan lite mer okej eller hur jag nu ska förklara det (: nog sagt om skolan, det hände inget vettigt. under hålan åkte jag och dani in till stan för att köpa milkshake men vi åkte därifrån med en korv & en brownie -.-'
efter skolan hämtade vi våra väskor och tog tåget till helsingborg, vi hoppade på trean för att åka till sarahs skola men hon var tydligen redan på knutan så vi hoppade av den och gick neråt igen. vi skulle åka hem till sarah innan idag men det blev inte av så vi satt på pastamannen & käka istället. jag klagade på att ketchupen var slut så vi fick gå till donken & ta mer. vi satt där i över två timmar och bara skrattade åt ingenting ;s vi fick reda på att liia var påväg så det var lite mysigt(a) vi gjorde ve oss på toan ;o hahaha. vi gick och laddade min & sarahs tele när elina skulle röka. efter ett tag där kom stoffe som jag pratat med ett tag på msn och sådär. vi gick runder, fram och tillbaka & chillade med livet, sen följde jag sarah till bussen - blev en puss till henne (a)
jag gick tillbaka till joel, elina, stoffe och dani! joel och stoffe gick och gav pengar till de hemlösa, så gulligt av de!(: hehe, jag och dani sa hejdå till joel, liia och hennes flicka! jag & dani gick in och satte oss och då träffade vi på stoffe igen, joel tappade bort honom påväg till toaletten (; hahaha. dani och stoffe fick sitta & umgås själva ett tag för jag gick till båtarna för att träffa emil och snacka med honom. många vill veta vad vi snackade om men det rör ingen annan än mig och honom faktiskt :*
efter det tog jag och dani tåget hem men först en hejdå kram till stoffe(: snäll pojke är vad han är.

nu är jag hemma och knarkar cola men den är snart slut och orkar nte hämta mer "/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0