Idispidis här(:

Tja Idapida här!
Jag lovade lilla tessan att blogga till henne för hon mår inget vidare, andledningarna finns och vill ni vet mer så smsa henne!<3 Men iaf, krya på dig hjärtat mitt!<3
Det jag vill säga med detta är att tessan nte kommer blogga förrän hon mår bättre & känner för att skriva av sig, det kan bli redan imorgon eller hösten - Ingen vet!



Tessanfnessan, du ska veta att jag älskar dig och ställer upp för dig och finns för dig alltid!;*
Det är bara till attt ringa, dag som natt & natt som dag!;*
Tumtuum hjärta Pekpek, allways!;*
Glöm aldrig att jag älskar dig!<3

Dagen bestod av att umgås med ida & sarah!;*
Btw dagens höjdpunkt superkuken byta bh på lidls pakering"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0