fett skön dag

jag gick visst ner och la mig i soffan inatt ;b somnade väl vid tre fyra tiden ;s det var äckligt varmt inatt.. jag vaknade vid sex tiden av att pappa höll på med en massa & sen fick jag typ tusen sms av linus :b & sen ringde mamma ;s shit stressigt :p hahaha! jag tog på mig shorts och t-shirt och sen körde mamma mig till andi vid nio tiden. 
han låg och sov när jag kom men jag väckte honom & sen somnade vi båda två så någon gång ringde micke så stack vi ut med honom och julia (: vi träffade på cassie, elin, fidde, och joan på björnekulla. vi gick till rågen och sen gick jag hem för att hämta kläder till andi och sen blev det att gå tillbaka.
sen skulle andi och micke till gröningen för att bada och eftersom man inte fick joina så gick jag runder med cassie, elin, fidde och joan :) vi gick till roma för fidde och joan skulle käka pommes med vitlökssås(a) mums. senare kom linus & sen bestämde vi för att dra till ängelholm för att bada (h) så jag gick hem för att packa stuff och sånt. det blev lite tjafs med mamma om det, men pappa hade sagt ja så whatever. 
jag gick till lidl för att möta dom och sen stack vi till fidde & sen joinade jag linus hem till honom för att hämta grejer och sen tankade vi också - mycket blev sagt (:
en & en halvtimme efter åkte vi äntligen till ängelholm, det blev sibierien. det blev bara ett snabbt dop och sen satt vi på stranden & chillade fett mycket med livet(: hehe! sen åkte vi mot åstorp, det blev att handla gottis på oj. en stor chips påse men även en popcorns påse, fett mycket mums.
jag kom hem och maten stod på bordet, fett taijmat(: hahaha. blev lite snack om dagen och sen satte jag mig framför datorn. jag smsade med cassie för hon hade hämtat mitt sommarkort hos andi, så jag gick till perslund för att hämta det så jag kom nyss hem(:

en helt suverän dag, i promise.
det får vi göra om fast lite tidigare så man blir brun?! (a)
ni är toppen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0