fett knas -/.

ilördags sov jag i tält med andreas, dani & benny. vi blev skrämda precis som förra gången fast av micke, martin och jonas, verkligen supermoget! den mesta av tiden låg vi och snackade om allt & ingenting. det blev en hel del skratt och en massa skrik, men jaja - det är ju faktiskt sommarlov! :)
igår vaknade jag vid åtta tiden och då gick jag in & duschade, för jag kände mig fett äcklig.. sen sov jag vidare till typ tio eller någonting, då var det skitvarmt i tältet så jag och andreas gick ut där ute (a. jag packade ner hans sovsäck och sen någon timme senare åkte han och benny hemåt.
jag och dani solade i tre timmar och sen följde jag henne till stationen, för hon skulle till sin mormor i klippan. vi fick minsann i oss vars en glass :$ mums! slickepinne (a)
när hon hade åkt gick jag hemåt och då rev jag tältet, sen ner i duschen & sen upp igen för att göra ve sig. när jag var vgjord diskade jag & sen gick jag till lidl för att träffa robin, marco och dansk(: mycket trevligt att träffa er igen. vi satt på lidls parkering och chillade & snackade en massa sen åkte dom hem.
jag gick hemåt och satte mig vid datorn & lyssnade på musik(: sen ringde andreas mig & bad mig komma ut så jag gick till lidl för att möta honom och micke(: vi snackade en massa & gick runder hit och dit.
det hände fett mycket knasiga saker under kvällen och jag tänker verkligen inte diskutera eller berätta ett skit för er, men iallfall. jag mår bra & dom jag älskar mår bra så oroa er inte.
& idag ska jag upp vid halv nio för att duscha och raka benen :DD 
sen ska jag bege mig till andreas, fett med mys :*
under kvällen blir det nog att träffa folk, hoppas jag?
jag klarar inte av att sitta hemma och tänka,blir bara depp "/.

aja, måste sova nu.. ska ju upp snart :/
sovgott sötnosar´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0