en superbra dag med de bästa(v

jag gick upp halv nio och gjorde ve mig snabbt som fan för att gå till stationen och ta tåget till helsingborg med dani två minuter över nio. på tåget satt minsann coolingen dani och väntade på mig :* när vi väl var i helsingborg var vi svinhungriga, vi köpte en glass och en milkshake men ingenting var gott -.-' och dani åt sin jävla banan! Hahah, sen tog vi bussen till ättekulla. där träffade vi en överlycklig sarah jönsson, hon började gråta för hon trodde inte jag skulle komma:* vi träffade även på emma, mycket trevligt.
efter avslutningen gick vi hem till ida - jag, sarah och dani! där åt vi tårta och snackade, sen gick vi till cg för att köpa köttbullar. vi åt upp ett helt paket, shit vad vi måste varit hungriga?! sen la jag, sarah och dani oss i idas säng, där låg vi så skönt så vi ville inte flytta oss. det blev en del skrattanfall i den sängen ;) 
vid fyra tiden fick vi gå ut för vi skulle ta bussen till stan. vi fick skäll av busschauförren bara för att vi skrattade? han sa typ:"sluta, ni är väl inga barn" och snabb som jag är så säger jag: "jo, vi är visst det barn" & då är den diskussionen nerlagd(:
vi hoppade iallfall av på knutan, där bytade sarah om och sen gick vi till donken. efter ett tag var ida och tim tvugna för att gå för de skulle käka kinamat med sin mamma på söder, men vi andra satt kvar(: en halvtimme senare kom mitt ex, emil hansell.. mycket trevligt(: när han och hans kompis hade gått blev det diskussioner i massor, men det fixade sig till slut(: 
eftersom vi inte pallade sitta still gick vi till skateparken för att chilla med livet. vi satt på rampen och drack cola & krängde chips (a) mycket mums! men det kom några killar som skulle åka så vi fick flytta oss.
vid sju tiden blev det att bege sig mot knutpunkten, vi satte oss på tåget och i ramlösa hoppade saris av! "/.
när tåget väl var framme i åstorp hoppade jag av och mamma hämtade mig, det var meningen jag skulle träffa andi men det blev inte så, så jag åkte hem och arbetade lite i trädgården (a) man är väl lite duktig ibland ;$
vid tio tiden bestämde sig andi för att komma och träffa mig ändå, så det blev så. grattis på födelsedagen snygging(v´

när han hade åkt hem blev det att kolla på american idol med mamma och även prata med micke i telefon, vi hade mycket att diskutera kändes det som (:
jag längtar tills klockan tolv ;$ för då ska jag ringa andi.. hihi!
nu ska jag äntligen sova, har världens huvudvärk och det sugeer verkligen.
sovgott och pusspuss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0