du får mig att le gullunge :*

igår blev det ledaravslutning hos therese å per. jag och ida var barnvakter åt emil och anton först, vi badade och chillade med livet bigtime´
sen kom allihopa tillbaka.. therese, per, mamma, pappa, jessica, martin, nozze, gustav & många fler. vi var nog sjutton stycken eller något sånt.. det blev grillat till mat och sen blev det att titta på pippi långstrump och snacka med allihopa. när pojkarna hade lagt sig blev det att jag badade ännu en gång, sjukt skönt fast kallt & ensamt för ida vågade inte bada - för hon vill inte bli sjuk hihi (a)
typ vid elva tiden drog vi hem till mig och bytade om för vi skulle ut och träffa franke och hans kompisar. vi träffade dom på stationen och gick runder i åstorp. det blev en massa skratt och en massa mys ;*

struulkungen (a lovelovelove´♥

här kommer några bilder från igår...





tack för underbara dagar och kvällar med dig min kines(: hihi, jagälskardig!

Kommentarer
Postat av: Ida, din allra bästavän!;*

Tack själv för dessa två dagarna!!;*

De finns ingen bättre än dig, tack för du finns hjärtat<3

Jagälskardig!

2010-06-07 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0