det regnar - ogilla!

jag vaknade typ tjugo i ett eller någonting, då blev det duschen direkt. jag fönade håret & tog på mig shorts och t-shirt. jag skulle promenixa till oj för att handla grädde till jordgubbarna, mums! när jag gick utanför dörren började det regna och när jag var inne på oj så regnade det inte men när jag gick ut började det igen så det blev till att springa hem.. jobbigt :s 
väl hemma började jag göra ve mig och sen har min syster den senaste timmen fixat mitt hår (: det blev inget märkvärdigt, utan bara en inbakad fläta(a. 
snart ska jag iallfall gå till stationen för att ta tåget till perstorp, på stationen där hämtar dani och hennes pappa mig för jag och dani ska servera på en fest(: kommer ha fett roligt, som vanligt hjärtat. 

jag kan naturligtvis inte lova några bilder för min kamera börjar knasa sig ;s så jäävla onödigt!
ha en bra kväll, så hörs vi inatt någon gång.
pusspuss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0