det är dags att gå ner i vikt (a

cassies sång (: i like it.

idag gick jag upp nio & duschade men eftersom inte andreas svarade på mina sms gick jag och la mig igen. jag vaknade av att han ringde vid elva? då började jag iallfall göra ve mig och sånt, sen hittade jag inte mina nycklar men sen hittade jag dom :s. jag började gå mot andreas, jag mötte honom i backen och då skulle han snabbt träffa några andra så jag fick gå hem och vänta hos honom. efter tre timmar kom han tillbaka och då skulle han visst tillbaka till de andra direkt efter så jag fick gå hem. då var jag så in i helvetes sur men jaja, alla gör så någon gång.
min surhet gick över så jag skickade till dani å bad henne komma till mig. så jag cyklade & hämtade henne på stationen och sen direkt efter till lidl för att träffa cassie, andi, linus, fidde och några till :) jag och dani cyklade hem till mig för att lämna cykeln och sen gick vi till rågen där andi, linus, fidde och cassie var. där lekte dom med två kondomer och sen höll dom på att svimma andi, typ åtta gånger ;s
vid åtta stack vi till roma för att jag skulle käka, dit kom några till :p sen käkade vi då och sen hängde vi utanför roma ;) 
jag och dani var riktigt övertrötta så vi skrattade åt allt och vi kom på nya ord - typ mås-te ;p hahahaha! sen gick vi till typ västergatan och satt på gräsmattan men vi gick till oasis typ för att säga hejdå och sen gick jag och dani hemåt mig - fast vi skiljdes vid oj för dani skulle med tåget.
en superdag. tack som fan ! :b jagälskarer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0