bad update!

jag vet om att jag har inte har varit så bra på att uppdatera men det har varit upp och ner med mitt humör. igår hjälpte jag mamma med att handla, packa upp och lite så eftersom syster tar studenten snart.
när jag hade hjälpt mamma klart gick jag hem till andi!
♥. vi kollade på film, old dogs & zombieland - superbra filmer! vid åtta tiden skulle dani komma så jag gick från andi typ fem i åtta (a) visst är man snabb?! på vägen till stationen ringde ida så vi snackade om morgondagen! snacka om att jag är fede taggad!♥.
jag mötte dani på stationen, vi promenerade hem till mig och snackade en massa men lyssnade även på bra musik! haha, ett gott skratt fick man allt. sen gick vi ut och fyfan vad det luktade! :D HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA! vi gick till blå och röd för dani skulle handla chips & monster!
♥ vi promenixade till rågenskolan för att sätta oss där och gunga, det blev en hel del snack och planering inför imorgon. sen följde jag henne till stationen men tåget var försenat, ovanligt!? NOT! sen blev det hejdå och mamma hämtade mig!
när jag väl var hemma så satte jag mig vid datorn, lyssnade på musik och lite sånt.

idag gick jag upp klockan sju eller någonting, det blev duschen direkt. jag gjorde ve mig och promenerade till stationen i pissregn! surt som fan!? jag tog bussen till klippan där dani väntade på mig, sen satte vi oss i huset för att vänta på elina. när vi kom till skolan hade vi inga lektioner, jag ville hem men det blev inte så! vi gick till banken och sen chillade vi på oasis, hahaha! fett chill ställe, dit kom även becks för hon skulle sola med sin mamma.

sista dagen imorgon och det gillas som fan!

vi hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0