ajabaja!

nu får jag lägga ner det här md dålig uppdatering tycker jag, håller ni inte med?! :p

nu ska jag berätta om allting från torsdags och framåt.
itorsdags blev det förfest hemma hos mig med ida, sarah, dani, evelina och johan(: det var sjukt roligt. massa dans och massa skratt! vi tog tåget till stan men när vi väl var där så blev det att vara på knutan för det regnade. vi försökte få dani att nyktra till och det funkade ju, sju glas vatten var det va? :p hahah! det blev lite tårar och skrik men vi klarar allt tillsammans, aight?! (a´.
senare träffade vi jonte och han joinade oss mot gröningen men han försvann sen :S och vi satte oss på lekplatsen, i själva tornet och det var sjukt jobbigt att ta sig upp men ännu jobbigare att ta sig ner ;p hahah! dani och evelina åkte ner men när de var nere ångrade sig för det var blöt och dom blev smutsiga ;) hahah. sen träffade man på snyggingen linn ju, mycket trevligt! vi snackade om strul och knull xD HAHAHA! sjukt härlig är den tjejen helt seriöst.
sen fick jag och dani springa till knutan för vi höll på att missa sista tåget för tydligen så gick inte bussen :s helt jävla sjukt, det stod på internet men tydligen så stämmer inte deras tider :s iallafall så åkte vi hem och sen blev det att nanna direkt för min del (:
ifredags blev det att gå upp tidigt för att hjälpa till med att fixa inför jessicas student. vi åkte upp till gården och fixade köttet och potatissalladen och sen hämtade vi blommorna & tårtorna(: sen körde vi hem för jag skulle duscha innan ida kom men pappa hämtade henne på stationen så när jag var klar plattade hon håret och sen tripplade hon mitt. jag tog foto men de kommer in senare, samtidigt som bilderna på min syster. vi åkte till klippan för att se min syster och många andra springa ut! hon var så himla fin(: hon fick en nalle och en bukett rosor av mig & hon fick en kram också.. jag är riktigt stolt över henne (a. när hon var upptagen med att krama de andra gick jag iväg med ida för att hitta dani och sen wiktor. vi gav wiktor vars en kram och sen en liten traktor för han är MrTraktorfeest, han blev jätteglad! :D jag kommer sakna den mannen på skolan(:<3 vi kolladen är jessica åkte på flaket och sen åkte vi till gården där festen skulle vara. det blev en massa mat och sen tårta och en massa lääsk! när min syster hade åkt iväg för att festa med martin och nosse så kom andi, micke och bennyy till gården..mycket trevligt(: det blev en jäävligt trevlig kväll. när alla hade gått hem så plockade vi undan och åkte hem. jag och ida somnade direkt, typ två - halv tre tiden(a)
ilördags vaknade jag och ida halv ett ;O det blev att störa sig på vädret och sen gick vi ut & satte upp tältet(: och efter det blev det frulle, ungefär vid halv fem hade vi ätit klart och diskat, duktig man är! vi gjorde ve oss och gick ut, vi satt på rågen och chillade men sen pallade vi inte det så vi gick hem till min mormor och morfar. sen gick vi hemåt för att äta, precis när vi hade börjat äta kom andreas och micke. det blev att diska och plocka undan & sen ta ut en massa grejer till tältet och sen upp på mitt rum för att glo film och mysa en massa. sen skulle mamma och pappa lägga sig så vi fick gå ner i vardagsrummet. vi kollade på en prinssesas dagbok2 och sen gick vi ut till tältet. vi hann vara i tältet i knappt en timme & sen var det slut på det roliga. det kom några feta idioter & skrämde livet ur oss. dom skrek, sparkade på tältet och kastade stenar så nu är tältet isönder och jag kommer fan aldrig våga sova i tält i trädgården mer :S det finns tydligen människor som är totalt störda! vi ringde till mamma och pappa & pappa gick ut för att kolla efter dom men där fanns inga :s men vi bestämde oss för att gå in så vi gjorde det. jag startade hata göteborg, säg att du älskar mig och tre systrar och en mamma!(: hahaha, väldigt bra filmer (a) fast väldigt mycket mys - gillas!
vid halvfem gick vi ut i tältet igen för det var ljust då, vi somnade inte direkt precis men iallfall. vid typ tio vaknade jag och jag gick in för att kissa och snacka med mamma & pappa. sen gick jag ut igen.
och lite innan tolv tiden körde micke och andi hemåt "/ och jag och ida har suttit framför tvn sen dess. nu sitter vi och kollar på lyxfällan trorjag?:s men jag ska iallfall börja käka min tårtbit nu så vi hörs senare ikväll(a)

ps. förlåt för att det blev ett väääldigt långt inlägg men så är det när man inte har tid (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0