utekväll med familjen

jag skrev ju innan här att jag skulle umgås med familjen ikväll & jajamensan att det blev så.
mamma, pappa och jag gjorde ve oss & cyklade till stationen för att ta tåget till helsingborg, på knutan träffade vi på andi, micke och mellis (: snackade lite med dom och gick vidare till resturangen/båten. vi åt sån grillbuffé, mycket gott. jag åt lax och potatis, jag blev proppmätt. jag fick en cider av mamma & pappa där också, gott!
sen gick vi in på knutan för att hoppa på båten men jag ville ha med ida så vi gick in på shakespeare så länge medans hon åkte till knutan. under tiden så drack jag tre olika sours, lite gin&tonic och sen när vi hoppade på båten drack jag två bacardi breezer & även en sex on the beach. muuumsigt!

jag och ida hoppade av båten för att kissa på donken & sen promenixa till geck. jag sa hejdå till mamma och pappa och började gå.
tack för en underbar kväll.
jagälskarer (v´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0