uppdatering om busfabriken(v´

min klocka ringde klockan sex, som väldigt ofta för :) då gick jag upp, duschade, gjorde ve mig och fixade håret & sen gick jag hem till andreas. hemma hos honom snackade vi mest bara, mysigt att bara vara hos dig! vid elva tiden gick vi till scoutgården för dit skulle therese, emil och anton komma & hämta oss(: vi åkte bil till busfabriken och där bestämde vi oss för att andis mamma skulle köra oss hem, skitsnällt av henne!<3
på busfabriken blev det ett massa springande & mycket skratt, jag hade verkligen störtkul idag. det får vi göra om några gånger till, eller vad tycker ni?(v´. när tiden där inne var slut tog vi våra grejer och började gå mot väla fast vi bestämde oss för att ta bussen sen.
vi väntade på hans mamma, men under tiden handlade vi godis och cola på rusta, mums! jag köpte chäääps! (a) :$ sen åkte vi hem till åstorp.
tack för skjutsen(:
en helskön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0