undra hur länge detta kommer hålla :/

jag tog tåget tillsammans med älsklingen imorse, vid kvart över sju. sen tog jag cykeln för att cykla hem till mig för jag fick som vanligt inte sova hos honom ;s jävligt snea mina föräldrar är.
när jag kom hem så var pappa vaken för idag blir det läger för honom i en vecka eller något, vet nte! jag sa godnatt och gick upp & la mig, jag fick inte ro i kroppen förrän vid åtta tiden :| det är hemskt att ha en klump i magen.
när jag vaknade gick jag ner för att snacka med mamma och sen fick jag snacka med pappa & allting sket sig så snart skiter väl sig hela mitt liv eller någonting.

nu ska jag vila en timme eller två & sen ta tag i att städa mitt rum och sen äntligen ut och träffa den viktigaste personen i mitt liv just nu, andreas♥

vad är meningen med att sova över om man ändå inte får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0