torpardagarna 2010

tjalalala, det var ett tag sen man uppdaterade här(: det blev ingen tid till detta igår så därför får det bli idag istället. som sagt så har det ju varit torpardagarna, alltså marknad här i åstorp & jag har varit där från fredag tills idag, söndag alltså!(:
i fredags gjorde jag, ida och dani ve oss hemma hos mig & sen gick vi till byn för att träffa micke, andi och en massa andra(: själv så hade jag sjukt roligt & jag hoppas ni andra också hade det. sen vid tolv tiden begav vi oss till tältet i min trädgård, även vår sovplats inför helgen. det blev massa skratt och en massa prat(: även lilla benny bagare kom på besök mitt i natten, men han fick tyvärr inte sova där/: iallfall så sov inte jag och dani någonting under hela natten, utan vi sprang ut och in från tältet, vi spelade brännboll med en tom cola flaska och ett paket näsdukar - det var en helgrym natt med min bästavän! GRAWR.
igår vaknade andi & ida i tältet runt nio - tio kanske? då hade jag och dani tvättat hennes hår och vi hade plattat det & fixat en massa. vi gick till oj för att sedan bege oss till lidl pga långa köer på oj :s när vi kom tillbaka så sov mitt hjärta fortfarande, så jag somnade till i en solstol mitt i solen så det syns lite av det nu -.-' men någon gång gick jag in med ida för att vila eller någonting, när jag vaknade så satt dani på en stol och andi satt i soffan bredvid mig :b 
vid halvett tiden började vi sakta gå mot stationen, för ida skulle med tåget tjugo över ett. det gick inte ett dugg snabbt att gå pga värmen. vi gick inom oj och handlade litegrann(a. sen gick vi mot stationen, men andi blev hämtad påvägen av micke för han skulle hem och duscha. vi kom till stationen typ två minuter innan tåget skulle köra, man är väl bäst om något eller :b
när de båda hade åkt hem gick jag & dani hem till mig för att fixa med tältet & göra ve oss för jag skulle på kalas & lite så. innan kalaset gick vi till byn för att åka karusell med emil & anton. men sen fick jag och dani gå till stationen för där skulle mamma & pappa hämta mig:) på kalaset hände det inget speciellt, merän vattenkrig & en massa skratt med mina älskade kusiner<3. typ vid sex tiden fick man cykla till kyrkan för att möta dani, för hon är som ett förvirrat ägg - hon hittar inte i åstorp :b hahaha, hon följde med & käkade tårta och sen gick vi hem till mig för att göra ve oss & lite så.
vi begav oss till byn och hela kvällen var helt seg, tråkig och förjävla dum. det blev en massa tjafs mellan mig och (inga namn) men jag hoppas det fixade sig. vid halv tolv tiden gick jag, dani & benny hem mot mig för vi skulle sova där inatt. vi satte oss på oj för att benny skulle nyktra till litegrann(: det hjälpte. vi gick ut i tältet och det blev vilda diskussioner och en massa skratt & mat (a) hihi. sen somnade jag..
idag vaknade jag halv åtta av värmen i tältet /: jag gick ut och la mig i trädgården men blev väckt av benny för han trodde jag var död. någon timme senare gick han hem & jag började riva tältet - jag smsade även med mitt hjärta om en grej och ja det är som det är men vi ska göra det bättre! jag och dani gjorde ve oss och sen gick vi till marknaden, jag köpte en tröja där det står påmmes<3 & en dc keps, superfin! 
kvällen idag har jag och dani chillat på rågen, vi somnade till och med ;s & sen träffade vi linus, cassie, benny, linus och josse(:

en massa bilder från helgen kommer NU!


'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0