tårar hit & dit "/

efter vi hade blivit avsläppta av hans mamma i byn gick vi in på oj för att handla dricka & sen gick vi hem till mig(: där lämnade jag och andi grejerna och pojkarna för att sen gå till stationen och möta micke(: vi gick inom min kusin för att lämna mitt busskort, för hon skulle låna det.. och sen gick vi hem till mig igen och kollade på film & mös i massor:*<3 
micke ringde efter en halvtimme eller något och då gick vi till oj för att möta honom & sen som vanligt blev det att hänga på rågen ett tag men jag blev sugen på påmmes, så vi stack till roma :$ dit kom min kusin och hennes kille, mycket trevligt(: vi joinade dom till stationen och sen stannade vi där. dit kom daniel hansen fast han körde lika snabbt igen :D och sen bad han oss komma till björnekulla så vi stack dit men vi umgicks inte med honom :D <3
på björnekulla blev det mycket diskussioner och sånt & jag pallade liksom inte det så jag bara va tyst för det mesta. sen skulle micke hem helt plötsligt så jag & andi gick till red and blue för att handla tuggummi & klubba :) och sen följde jag honom hem och vände för att gå hemåt.

på vägen hem stannade jag på piongårdens dagis, det blev massa tårar och skit - jag vet inte varför men det bara är så just nu, väldigt känslig period :( <3
för två timmar sen kom linus hit och vi har suttit och snackat om allt & ingenting tills nu. tack <3

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0