tänk om jag kunde få vara med dig

det är min största önskan, att få ligga bredvid dig natt som dag! jag gillar dig mitt hjärta!

min dag startades av att min klocka ringde kvart i 7. då tog jag på mig shorts & en skjorta och jag gjorde ve mig sen, sprang runder som en vet inte vad :p 
när jag hade tänkt att gå till min kära pojkvän så blev allting konstigt och mycket diskussioner men precis som alltid löser vi det alltid lika snabbt :* jag gick till björnekullas basketplan och satt där som ett fån & väntade :$
när han hade börjat jobba så gick jag till min mormor för att få frukost och sånt mumsigt, jag blev även erbjuden jordgubbar, glass och godis men tackade nej. sen somnade jag till i två timmar & när jag vaknade var det dags för glass! jag gick och köpte två glassar, en piggelin till mig och en daim till min pojk.
vi promenixade hem till honom för att fixa lite grejer & sånt men det blev till slut bestämt att vi skulle åka och bada i kvidinge, vi körde hem till mig och hämtade badkläder & sen stack vi iväg som ett par rullande får (a.
på badet i kvidinge var det lika dött som alltid typ, skit tråkigt var där egentligen. tur att min pojk, micke och jocke var där. vi stannade inte speciellt länge pga, ja skitsamma! ^^
when we was komna till åstorp så stack vi till roma för att de skulle käka påmmes, mumsigt värre! tre tallrikar med påmmes, omg krängee! sen gick jag till min mormor och morfar för att äta middag med dom och min familj, kålpudding, potatis & sås blev det, GOTT! 
till mormor och morfar kom micke, jocke och min pojk. vi stod där och chillade en massa, blev en massa snack och skratt som alltid. vi körde en runda genom hela åstorp och sen blev det att åka till perslund, dit kom cassie och sen linus.
min kära mamma kom och hämtade mig i perslund för jag frös som en liten skitunge, när jag kom hem fick jag inte gå ut mer så ja, jag sitter här och chillar istället.
jag har haft en underbar dag. jag tycker om dig mer och mer för varje dag!
du & jag mot världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0