tack för en upplivad kväll, igår.

gårdagen blev inte riktigt som planerat eftersom det nte blev något myspys med älsklingen hemma hos mig♥. men det viktigaste är att jag träffade honom & det gjorde jag. han, micke och mellis käkade ovanligtvis på roma, så jag gick dit för att umgås ett tag med dom. efter någon timme kom elin & cassie, då promenixade vi mot stationen för min syster skulle komma dit för att hjälpa mig att ta hem en cykel. vi cyklade hem dom och jag snackade litegrann med mamma & sen gick jag till oj fast gick vidare till rågen sen. på rågen fanns cassie, elin, mellis och joan, dom spelade fotboll med några småbarn(: efter någon halvtimme eller något så kom andreas, micke och casper. vi satt bara på rågen och chillade med livet för jag hade iallfall inte orken att göra någonting annat.
vid halvelva följde micke mig till övergångsstället vid lekplatsen & därifrån gick jag hem själv, tack för sällskapet(: när jag kom hem kollade jag på någon film/program med mamma och allting är lugnt mellan oss nu, hoppas jag för jag har bestämt mig för att sluta brååka :$ hoppas jag klarar det bara! allting blir bättre om man försöker, ellerhur!? ;)
innan jag somnade kollade jag på film, the wedding date och låg jag & kramades med älsklingens kudde för den luktar bara honom.. & jag saknar honom fruktansvärt mycket alla redan :$ mihihi.♥
nu vet ni vad jag gjorde igår, ha en fortsatt bra dag.
puss på er' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0