tääänd ett ljus!

freeedagsmys!
jag försov mig imorse, jadå! så klockan ett vaknade jag i full panik med elva missade samtal och tre sms typ :s jag skulle varit hos andreas vid tio tiden så han undrade vart jag tog vägen men han blev inte sur eller så, så jag gjorde ve mig snabbt och stack till björnekulla där han befann sig med cassie, elin och linus(: även mille var där´<3
vi gick hem till andreas och bar ner saker till källaren & det blev även mat lagad, spaghetti och köttbullar men idag var det bara till andreas.
vid sex tiden stack han, jag och micke ut. vi stack hem till mig där linus kom och där blev det glass, snack och sånt chill(: men sen drog vi till roma för att kääka, mumsfilibaba! (a) dit kom linus, joan, oskar men de stack efter typ tio minuter och sen kom micke, andi, fidde och cassie. mycket flabb för tess & dani var övertrötta :$ hihi.
jag och dani gick hem till mig och bytade om & firade litegrann :$ hihi. sen mötte vi fidde, cassie och andi på rågen där vi satt ett tag och chillade med tända ljus, möösigt! (a)´
sen blev det att möta julia, naomi och några 08or på bron för tydligen skulle det hända någonting där idag. sen stack vi till stationen för att träffa micke och andi igen, men de bara dissade så vi stack till perslund där det blev skratt till max. så jääävla roligt jag hade! <3
vi lämnade dani på stationen och sen körde linus mig hem där cassie var(:
ha en trevlig natt.
pusselipusspusspusss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0