sommaren är så jäävla skön!

idag vaknade jag klockan nio av min mobil, jag hade tydligen satt på larmet ;p då gick jag upp & tog på mig och sen somnade jag till i soffan, alldeles för länge :/. jag vaknade fem över elva & jag skulle vara hos frisören klockan elva. jag tänkte att det är nte lönt att springa dit men jag gjorde det iallfall & det var en jävla tur för hon hade tid ändå(: hon klippte bara topparna & lite så, men jag blev nöjd och det är åtminstone huvudsaken. hon sa att jag skulle komma tillbaka ;)

för ett tag sen lagade jag mat, makaroner & hamburgare. och min syster så klok som hon är har tagit med ketchupen till jobbet så jag fick gå in till min granne och låna :$ hihi. så typiskt tess, eller?!  
& nu kollar jag på tv, något skitprogram på disneychannel för jag har inte orken att starta en film :$ jag har iallfall tagit några bilder på de jag har handlat idag & även en miffobild på mitt hår som nte blev så bra :p

jag handlade lite på oj innan också. det blev hårfärg & inpackning (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0