skaka rumpaaan!

idag vaknade jag vid halv nio först men dani sa till mig att jag skulle sova igen så jag gjorde det och sen vaknade jag vid halv tolv. då gick jag ut och la mig i solen, fast fick inte ligga där speciellt länge eftersom dani kom till stationen(: jag och hon gick hem till mig & chillade sen satte vi upp tältet och gick & mötte ida på stationen. 
vi gick hem till mig och lämnade deras grejer och sen gick vi till rågen för att chilla och sånt. dit kom sen micke och andreas, det blev att åka till roma & åt pizza. det var riktigt skabbigt, jag åt typ ingenting ;s 
sen gick vi hem till mig för att vi ska göra ve oss så det är de som händer just nu. sen ska vi ut och träffa en massa peoples (: fett najjs som fan.
vi hörs imorgon och då kommer en massa bilder(:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0