pardey all night

igår blev det förfest hemma hos mig med baby, dani, mellis och micke (: ♥. dom kom till mig vid fem-sex tiden, då började det drickas & vi körde en kortlek, den som fick mest slapp dricka tre klunkar av någonting, lyxx! jag och dani hade sån jäävla tur hela tiden för vi slapp dricka :)
sen började bege oss mot stationen & ja, det gick ju som det gick. det blev en kondom full med öl, hahaha!
på tåget in till stan träffade man några gubbar som hade full tjooho! dom satt och skrek och sjöng för fulla munnar, mycket trevliga gossar! på knutan träffade man lite folk och sen fortsatte man gå utåt!
under kvällen träffade man ida & hennes gäng, min älskling & hans kompisar + hans kusin och elina, hanna, josse, elin och jättemånga fler! :)
kvällen var verkligen superbra. framåt tolvtiden blev det lite segt och lite konstigt i omgivningarna.
jag tog tåget hem med dani, andreas, micke, elin, emil, jenny och någon randåm?! :p
dani och jag började gå hemåt från stationen men vi fick gå tillbaka för att andreas skulle säga hejdå :* gud vad jag älskar honom!♥
sen hade man selle med dani hem! :) och vi åt chääps när vi kom hem och sen blev det säängen direkt.
ha en trevlig löördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0