mycket på lite tid

idag vaknade jag vid tio tiden, då frågade mamma mig om jag skulle joina henne och mormor till hyllinge för de skulle handla en massa på bauhaus. jag sa först sa men sen när jag tänkte på det så orkade jag inte :| men sen äntligen tog jag tag i mitt liv och orkade följa med. det blev en sväng inom maxi också, för jag skulle ha schampoo och balsam men vi skulle även ha fika.
vi körde hem till mormor och morfar & fikade en massa :) mums med wienerbröd (a. hahaha, morfar fick värsta skrattanfallet för han har en sån pinne som man kan ta grejer med på avstånd så jag höll på en massa med den, typ ringde runt när jag höll i den & jag satte även in colan i kylskåpet med den :b jag borde köpa en sån (a) latetessan.
sen körde mamma mig hem för jag skulle duscha innan linus och andreas kom till mig :b jag hann både duscha, föna håret, platta håret och sminka om mig(: det blev helt ändrade planer när de väl kom för linus hade glömt något på jobbet så vi fick gå hem till andi istället men vissa behöver ju motion (a) 
hemma hos honom tittade jag mest på när han spelade ett spel på playstation, det verkade ganska svårt :s och när det inte gick bra fick han värsta utbrotten så man blev nästan lite rädd :o 
sen vid kvart över fem fick jag säga hejdå till honom för då skulle jag gå till scoutgården för att åka med emil och anton till mora träsk :)

tack för idag älskoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0