mora trääsk

mina idoler befann sig på sundspärlan i helsingborg idag & vem var där om inte JAG
jag köpte till och med tre stycken skivor av dom :b fast inte till mig, utan till emil och anton.
hahaha. det är såhär att varje år har dom en show på sundspärlan som jag brukar gå med emil och anton på, för de älskar verkligen mora träsk. de har verkligen koll på underhållning inom barns ålder(: fett bra låtar och man kan dansa & skratta försatan. 
vi fick första parkeringen, precis vid ingången också ju. fett najs, verkligen! :) showen var superbra fast kunde inte lika många låtar som förra gången men jag får väl öva.
therese körde mig hem och jag sa hejdå till henne och pojkarna & gick in genom dörren & sa HEEJ!



busfröna emil, anton & lilla wilma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0