kycklingsallad & carro kusin

det var minsann äcklig mat på matsedeln idag, hemma hos oss. det var kycklingsallad -.- svin äckligt. det innehåller bara en massa kaninmat. jag är en människa som ska äta kött och inte massa grönsallad & sånt trams. 
iallfall min kusin carro kom också en sväng inom oss för att snacka & lite sånt trevligt. det blev en massa skratt vid matbordet och vilda diskussioner.
de busfröet fick till och med låna min hellokitty tröja ;o förstår ni nu hur snäll jag är? :b 
jag har aldrig lånat ut den till någon innan, för jag älskar den så mycket - NOOT!
i vilket fall som helst så åkte hon innan med martin :b men vart vet jag inte? 

hon skickade en liten egopic till mig (a

jagälskarminkusinvitamin :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0