kvidingebadet , wie!

idag gick jag upp vid tio tiden, då blev det på med bikini trosor och bh och ut i solen för att schteka. sen blev det duschen för jag rakade benen & sånt mysigt, hihi. när jag hade torkat och gjort ve mig gick jag till oj för att handla spaghetti (a. på oj fick jag ett sms av andreas att vi skulle ses idag så jag gick snabbt hem och sen mötte han mig typ vid bron. där diskuterades det vilt om vad vi skulle göra idag, det blev bestämt kvidingebadet (: <3
vi gick hem till andi för att han skulle hämta allting och sånt, men sen mötte vi micke vid bron för han skjusade hem mig för jag skulle packa badkläder och sånt. vi körde till stationen där andi var sen, jag tog bussen till kvidinge.
på badet blev det en massa skratt och mycket dränkningar (: hihi! 
sen tog jag bussen hem och gick hem och käkade.
jag har precis gjort ve mig ännu en gång så nu ska jag ut och träffa cassie, joan och kanske micke? :)

ha en trevlig kväll, jag skriver senare.
ps. jag saknar min dani <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0