kära lilla snickeboa! ´

när jag hade kommit hem och varit hemma ett tag fick man ett sms av mellis. han frågade om jag ville komma ut och träffa honom & lilla micke och såklart ville jag det(; jag cyklade iväg till red and blue där de var. vi väntade på alex och promenixade till rågen, OVANLIGT!
där var även jacob som bor i min gata & någon mer, även några småpojkar och några småflickor. de kastade bara sina cyklar och sprang iväg så mellis tog en och gömde (; hahaha så typiskt honom. xD
jag cyklade hem till mig för att kissa och när jag kom tillbaka kom även cassie och elin (; very nice. jag stack hem nästan direkt igen för jag skulle äta.
det blev käk från milano -.-' gott med kebab idag också eller inte...
jag funderar på att dra ut men jag orkar inte :/ är skittrött men orkar nte sova.
vad ska jag göra!?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0