jag älskar dig

igår blev det att följa med älsklingen till helsingborg för att fixa med hans gamla jobb. vi fick skjus in av hans chef, väldigt snäll person hon ja :)
väl inne i helsingborg slog jag mig ner vid en vägg (; dit kom linus och snackade med mig medans andreas fixade det andra med hans chef. när han var klar gick vi till tågstationen, maria för att åka till knutan för att kunna ta oss hem till åstorp. tåget från maria avgick alldeles försent så vi missade tåget till åstorp & det var tydligen mitt fel ;) men det är helt ok.
vi tog nästa tåg hem till åstorp, på stationen var micke :) det blev påmmes på roma, mumsfilibaba! efter käkandet blev det ett helvete! bråk hit & bråk dit :/ <3 men som tur var så löste sig allting. älsklingen och micke kom hem till mig för att snacka och sen körde de mig till emil och anton.

jagälskardig andreas♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0