i löve my life and my friends

idag vaknade jag av att jag fick ett sms av andi & sen plinga det i ett kör och min kusin ringde (; jag hade tydligen bett många att väcka mig idag pga att jag är ganska seg på morgnarna. pappa blev lika förvånad som förra gången över att jag var uppe redan klockan sex. jag käkade frulle och gjorde ve mig & sen började jag gå mot byn för jag skulle handla till andi. efter handladet promenerade jag vidare hem till andi, han satt och spelade & sen skulle han käka frulle. hemma hos honom blev det en massa gjort, vi städade bla hela huset, skalade potatis, lagade spagetti & köttbullisar och han klarade även sitt spel, GRATTIS! :D
vid fem tiden gick vi upp på hans rum & vid sex tiden ringde mamma och ville ha hem mig, för då stod maten på bordet så jag sa hejdå till min baby & gick ifrån honom.. det var hemskt "/ <3
jag mötte bästa dani på stationen och det blev en massa snack, om typ allting och inget. hemma hos mig stod linus och cassie & väntade, men de fick följa med in för jag skulle käka. det serverades hamburgare med pommes idag, fast jag hade redan ätit men det mamma inte vet - lider hon inte av :)
middagen idag var heldeppig.. men jag hoppas att det bara var så idag. när jag hade käkat så åkte vi hem till linus och där blev det kladdkaka & grädde, mums. sen körde linus cassie hem och mig & dani till red and blue. vi handlade chips och cola & gick till vår roliga plats, rågen! :D btw.. NÅGON HAR SNOTT VÅR GUNGA -.-' VILKA SVIN! 
vi satte oss på klätterställningen och käkade & snackade :) sen kom hennes föräldrar och hämtade henne på ojs parkering & när de kom så sprang jag runder som en galning :$ hihi.
sen sprang jag hem & det blev film med mammsen, inte så positivit kanske men iallfall.

ha en najs kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0