handihand förevigt!

en helt amazing dag!
dagen startades med att bli väckt av underbara noel som snackade en massa om att allt va hans och så.
sen gick jag snabbt upp & tog på mig och gjorde ve mig.
Jag skickade sms till cassie och elin, vi bestämde att vi skulle åka till stan :D fast tillslut blev det bara jag och elin..
i stan blev det att gå runder & chilla och sånt underbart, käk på donken är en självklarhet ofc (:
när vi hoppade av tåget i åstorp såg man lilla rara dani på tåget, men vi hann inte snacka speciellt mycket, den rackarungen åkte iväg med tåget :(
På stationen var martin och cassie, snackade lite med martin men vi förflyttade oss till rågen dit andreas, joan och linus kom.
sen stack vi till perslund för där var mellis och micke(: blev snack & chillande där. Jag mös mest med min älsklingspojk!<3
sen blev det chillande på björnekulla och käk på roma, värsta tjockisdagen för mig(: hihi!

ikväll blev det chill & snack på klintan med folk, men min pojke saknades! :( <3
sen drog jag hem och snackade i telefon med världens bästa skogh.

nu ska jag ner i duschen!
sovgott & sånt,
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0