grillkväll med de bästa (v

dagen började med att jag vaknade nio eftersom andi skulle komma klockan elva så ville jag vara klar men den fisken sov fortfarande, så jag somnade också minsann. så halv tolv kom han & sen direkt efter kom emil och anton. jag lekte med emils kran ett tag och sen kollade jag & andi på the girl next, den är superbra! 
sen handlade mamma munkar till andi så vi gick till rågen för att snacka med micke och lite så. jag gick hem till mormor för att kissa men hon bjöd på jordgubbar och ville jag skulle käka tårta men andi och micke väntade på mig på roma för vi skulle käka pommes :b när jag kom dit var där inte många pommes kvar men det kvittar.
jag gick iväg till oj för att handla och så & sen kom micke och andi dit, för de skulle också handla. micke körde till stationen för att hämta dani, så hon kom också. 
när vi hade varit på oj ett bra tag så skulle andi och micke köra hem till cassie för det var där vi skulle grilla och sånt mysigt. jag och dani gick hem till mig för att hämta hamburgarna. vid brandstationen kom linus & hämtade oss för vi orkade inte gå och han skulle ändå ner i byn :) mycket snällt av honom. han släppte oss hemma hos cassie där micke, andi och cassie var. vi kom mitt i det att micke kastade i cassies mamma i poolen (; mycket roligt var det att kolla på.
kvällen bestod av massa skratt, många blöta kläder och även en blöt mobil.
efter några timmar hos cassie körde vi ner till rågenskolan för att chilla, där blev stämningen halvt seg så vi gick vidare till björnekulla där allting fixade sig(: 
vid tjugo i elva var jag hemma och då ringde dani mig i full panik om att jag hade hennes busskort och sånt, så hon fick komma hem till mig och vänta på nästa tåg ;p så jävla typiskt henne (a) 

tack för en sjukt jävla kul och härlig kväll.
det blev skit då och då, men det löser sig!
jag tycker om er massor!
här kommer några bilder från kvällen(:









mycket najs dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0