fix (mp)

igår var jag hemma hos min pojk hela dagen, när klockan blev sex promenixade vi till byn för att träffa alex (: de två gick vidare hem till emil men jag gick hem, för jag mådde inte speciellt bra. mamma skjusade mig till stationen sen när dani skulle komma & då blev det att gå till roma direkt. vi delade på en kebabpizza fast åt inte speciellt mycket själva eftersom andi och micke kom x) hahaha. vi betalade och köpte en dricka & gick till rågen.
på rågen gick danis bh isönder så vi fick hämta en ny till henne hemma hos mig :/ stackars dig gumman. sen kom vi tillbaka med godis och kex, mycket mums. det blev många skratt & oändliga minnen som aldrig försvinner. 
jag och andi följde dani till stationen & sen fortsatte jag följa andi hem. när vi hade splittras ringde jag pappa & hela världen rasade för mig kändes det som men som tur är så har jag min pojke & mina underbara vänner som bryr sig.
jag, mamma och pappa kollade på snabba cash också igårkväll, den var helt okej :)
idag gick jag upp vid elva och gjorde ve mig. jag rakade även benen för det har andi tjatat om x) hahaha. sen gick jag och köpte en glass & en powerade till honom. vi var hemma hos honom och kollade på tv och snackade :) vid halv fyra tiden promenixade vi till stationen för han skulle till stan och träffa micke & mellis men jag gick hem istället.

nu har jag precis gjort ve mig för jag hade fläckar i huvudet -.-' nu blir det att umgås med familjen så vi hörs ikväll. finns på telefonen. pusspuss (v´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0