en heldag med min pojk!

jag vaknade halv tolv ungefär, då gj$orde jag ve mig och startade hög musik som sagt. sen följde jag med min mamma till min mormor och morfar för att kolla deras nya möbler (a fett fina. jag snodde cola och en glass till min älskling där & sen promenixade jag vidare till björnekulla för att möta honom. vi gick hem till honom & jag gick ut med mille och sen blev det playstationspel för hela slanten :) 
jag promenixade medans han körde moppe hem till mig för det blev att käka med min familj idag. det blev kött och kulpotatis, blev mycket skratt vid bordet eftersom min älskade syster var sjuuukligt trött :O
efter vi hade käkat kollade vi färdigt på filmen vi började titta på innan, barnhemmet heter den :b den var också riktigt bra och väldigt läskig, fråga själv andreas (; hihi.
det blev att gå till red and blue för att köpa dricka och gottis :$ sen hämtade pierre mig på andis moppe och jag var helt nervös över vem det var :O shit.
när jag kom till klintan så förstod jag då att det var pierre för andreas var ju där ;) på klintan blev det att dem röka vattenpipa och jag käkade gottis & drack cola som det tjockisbarn jag är , mihi! :$
min pojke körde mig hem sedan och det blev en puss & ett hejdå. jag saknar honom :/.
varje sekund utan dig är som en hel evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0