don´t be afraid, i'm here for you

igårkväll innan min pojk somnade så sa han att han tyckte jag skulle få sova ut så det blev inte att klockan ringde sex imorse(: fast jag vaknade ändå -.-' för om jag vill göra något speciellt en tid så vaknar jag automatiskt :$ mystiskt!

iallfall. jag vaknade vid elva tiden & då tvättade jag håret och satte mig här framför datorn för att mitt hår skulle torka. jag snackade lite med julia om klassen och så, men mitt hår blir aldrig torrt så jag fönade det och plattade det precis. så nu är jag klarfixad (a. seg som jag är  xD
snart ska jag gå till älsklingens jobb och möta honom & ikväll blir det fortfarande att träffa kaninen dani(: det blir förhoppningsvis mat på roma eftersom vi ska fira! :D
GRATTIS SOM FAN GUMMAN! <3

PS. ILOVEYOU!
have a nice day, vi hörs ikväll :)
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0