dålig uppdatering...

sorry sorry, absolut inte meningen! har haft väldigt mycket göra så ni får faktiskt förlåta mig.. :) 

som sagt, så iförrgår blev det att umgås med dani, cassie och linus hela dagen. på kvällen mötte vi en konstig man vid red and blue, han hotade min älskade dani att slå hennes huvud i asfalten, jävla idiot. så kallade han henne kuksugare också så cassie skrek det till honom innan vi körde iväg (a) vi åkte till rågen för att träffa andi, micke & de andra - när vi kom dit så ville jag ju hem igen såklart men det blir aldrig så, så jag roade mig själv kändes det som & jag bjöd på klubbor och sånt. sen gick jag och dani hem, helt förkrossad och söndergråten, känslig bigtime! sen blev det skratt, mys & allting fixade sig när klockan blev tillräcklit mycket.
jag vaknade vid åtta tiden men dani & andi sov som stockar så jag gick in & glodde tv istället, för jag orkade inte sitta i solen och bara glo när dom sov. när de äntligen hade vaknat blev det att hälla vatten på dani eftersom det var en kul grej & sen blev det frulle, äntligen. pappa körde hem andi för hans moppe hade ju gått sönder :/ när de hade åkt så fixade jag och dani med vindskyddet och sånt, plockade undan allting. vi gjorde ve oss & jag packade ner några onödiga saker som man måste bära med sig när man ska sova hos ida :p
vi tog tåget till helsingborg samtidigt, på knutan blev det en mcflurry & kampanjen är slut :| hemskt! sen blev det att ladda min mobil och snacka en massa, där var en sån läskig muffinman som glodde och höll på med oss ;s men han stack till slut. efter ett tag kom äntligen idapida till stan och då följde vi dani till tåget för hon skulle hemåt :/ jag och ida åkte hem till ättekulla där kalaset var full igång, en massa folk överallt & tess är trött :o jag hade brillorna nere så ingen trodde jag levde ;p hahaha.
kvällen hemma hos ida innebar att laga makaroner och köttbullisar :$ & sen göra ve sig för att få skjus till åstorp för att träffa lilla linus. vi skulle egentligen träffa andi & micke också, men han fick inte mina sms för min mobil är bög och retlig -.-' det blev en hel diskussion med honom i telefon men det var bara på skoj så allting är helt okej. jag och ida tog tåget till helsingborg ännu en gång, vi käkade påmmes på donken, fast vi satt där vi laddar våra telefoner för vi är så coola! (a) sen skrev dansk & marco till mig att vi skulle komma till bjuv, vi åkte dit men ångrade oss lika fort för de var riktigt tråkiga -.-' shit! 
när tåget till helsingborg kom en halvtimme senare hoppade vi på det, för vi ville inte ha tråkigt utan roligt! på tåget blev det en massa utbrott av skratt, för jag skämde ut mig :$ hihi. sen gömde jag mig och en massa. på bussen var jag övertrött så jag gjorde några egna låtar. när vi kom till ida, så blev det popcorn, data och film. vid fyra tiden vaknade jag och bytade plats med ida, för vi hade somnat ifrån filmen :$ 
jag vaknade halv ett och kom på att jag skulle ta tåget en timme senare /: jag packade och sånt snabbt och tog bussen med ida in till stan & vi satte oss på tåget men det var tekniska fel så prick klockan två körde vi från stan ;s det är förjävla dåligt!
i åstorp mötte jag andi, han var ute och gick med sin vovve. vi gick mot stationen där han mötte sina polare som han skulle umgås med och bada med & då erbjöd jag mig att passa mille så andi gick med sina polare för att bada och jag väntade på dani. till slut så kom hon med en sån äcklig ersättningsbuss, vi gick hem till mig för att lämna grejer och ge mille vatten. sen gick vi till rågen för där är skugga & sånt, det blev en massa lek med pinnar & sånt. dani försökte även ge henne vatten direkt från flaskan men det gick inte :)
vid sex tiden kanske gick jag och dani till oj med mille för dit skulle andi komma med sin mamma (: vi lämnade henne med dom och sen gick vi hem mot mig för vi skulle äta. till mig kom ida senare & sen blev det kebabtallrik utan vitlökssås, äckligt som fan! det blev vilda diskussioner om allt och ingenting men efter typ två timmar snackade så tröttnade vi & bestämde oss för att dra ut & träffa folk. vid lidl träffade vi madde, oskar och någon randåm boy, trevligt.. sen gick vi till rågen, dit kom även linus och cassie. det blev en massa snack och sen skulle de hemåt så vi gick i regnet mot åstorp station. på stationen hoppade vi runder i alla vattenpölar som fanns (: rawr. sen sa jag hejdå till de båda filurerna och åkte hem.

förlåt för ett långt inlägg (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0