dålig sömn & inget att göra -.-'

jag bestämde mig vid halv två tiden att jag skulle gå & lägga mig. jag låg och vände mig i sängen, det var alldeles för varmt. jag drog fram en jävla madrass och la mig på golvet men det hjälpte inte. jag fick panik & gick ner till nedervåningen, la mig i kökssoffan men det var lika varmt där. till slut blev jag så sur och trött på allt så jag somnade till i soffan. vid halv sex tiden la jag mig i sängen och sen låg jag där (:
vid halv tolv tiden gick jag upp och jag är lika trött idag som en heldag utan sömn -.-' värmen tar död på mig..
dagen har besått av att glo tv och chilla med livet, snart ska jag ta tag i att städa mitt rum och slänga en massa onödiga grejer som man bara har för att det är kul (a.

om ni vill ses kan ni höra av er senare. finns på mobilen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0